دستگاه کنترل هوشمند, مجله هوشمند کنترل

کنترل از راه دور سیم کارتی

کنترل از راه دور سیم کارتی | کنترل از راه دور | کنترل از راه دور با گوشی

کنترل از راه دور از جمله تکنولوژی هایی می باشد که امروزه بین بسیاری از مردم رواج یافته است. اما شاید بسیاری از آن ها در ارتباط با قابلیت های گسترده آن اطلاعات کافی را نداشته باشند. ریموت های کنترلی یکی از ساده ترین و رایج ترین وسایلی هستند که نقش ویژه ای را برای کاربران ایفا می کنند. به طور مثال ریموت های کنترل درب های الکتریکی و دزدگیر ها از ساده ترین مواردی هستند که به طور روزمره از آن استفاده می شود. دستگاه های کنترل از راه دور سیم کارتی که امروزه به این گونه تولید می شوند توسط ارتباط با سیگنال های سریع فروسرخ پیام ها را دریافت کرده و آن ها را عملی می کنند.

انواع کنترل از راه دور سیم کارتی و کنترل از راه دور اینترنتی

دستگاه های کنترل از راه دور تنوع زیادی دارند که می تواند به شما کمک کند تا در کمترین زمان کارهای خود را از راه دور و در بستر پیام کوتاه و یا اینترنت انجام دهید. این دستگاه ها را میتوان از کیلومتر ها دور تر و به وسیله نرم افزار موبایلی ، پیامک و یا از طریق پنل اختصاصی تحت وب کنترل کرد برای نمونه فرض کنید در شهری جنوبی در مدت زمان طولانی پیاده روی کرده اید و می خواهید هنگام رسیدن به خانه کولر منزل روشن باشد. در اینجا می توانید به راحتی با انتخاب یک گزینه آن را با گوشی خود تنظیم کرده تا زمان رسیدن به خانه از مطبوع بودن هوای خانه لذت ببرید. این موضوع فقط به این موارد ختم نمی شود و شما می توانید از راه دور تمام وسایل برقی خود مانند موتور چاه کشاورزی ، پکیج ، درب برقی و … را کنترل کنید و همچنین شما حتی میتوانید از شرایط دما و رطوبت محیطی نیز با خبر شوید.

استفاده از کنترل از راه دور سیم به عنوان دزدگیر سیم کارتی

همچنین با نصب این دستگاه ها کاربر میتواند سیستم امنیتی منزل یا محل کار خود را در هر زمان که بخواهد از راه دور فعال و یا غیر فعال نماید و نظارت کامل و دائمی بر سیستم امنیتی خود داشته باشد.

استفاده از اس ام اس کنترلر به عنوان سیستم اعلام حریق ارزان قیمن

با نصب سنسور اعلام حریق و آژیر به دستگاه کنترل از راه دور می توانید این سیستم را به یک سیستم اعلام حریق تبدیل کنید. شیوه کاری دستگاه به این صورت است که با فعال شدن دتکتور دور آزیر خطر فورا به صدا در می اید و دستگاه با کاربرانی که بر روی دستگاه ثبت شده اند به صورت آنی تماس تلفنی برقرار می نماید و یا در صورت لزوم و تنظیم کاربر پیام کوتاه ارسال می نماید.

آسایش و رفاه با استفاده از کنترل از راه دور سیم کارتی

 صدور فرمان از راه دور می تواند مزایای بسیاری برای کاربران داشته باشد‌. به همین دلیل این تکنولوژی امروزه پیشرفت زیادی داشته است . یکی از مزایای استفاده از دستگاه های کنترل از راه دور صرفه جویی در زمان و انرژی و همچنین افزایش رفاه و آسایش کاربر میباشد .

دستگاه اس ام اس کنترلر و اینترنت کنترلر ۴ کانال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *